Solution to exploit learning resources for readers at Tan Trao University

Authors

  • KIm Anh Le Tan Trao University

DOI:

https://doi.org/10.51453/2354-1431/2020/319

Keywords:

Learning materials, exploi learning materials, solutions to exploit learning materials

Abstract

The system of learning resources is a valuable component in the endogenous information resources of the university, which reflect the brand and reputation of the university. For learning centers or information-library centers of higher education institutions, the library's learning resources, it provides a great support for your teaching, learning and scientific research activities. read. This article analyzes the situation and offers some solutions to exploit learning resources for readers at Tan Trao University.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Lê Quỳnh Chi (2015), Quản lý nguồn lực thông tin trong thư viện trường đại học, Luận án tiến sỹ khoa học giáo dục, Chuyên ngành: Quản lý giáo dục, Mã số: 62 14 01 14- Tp. Hồ Chí Minh, Trường Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh.

2. Nguyễn Huy Chương (2009), Nghiên cứu, thiết kê mô hình và xây dựng thử nghiệm nguồn học liệu trực tuyến phục vụ đào tạo chất lượng cao cho một số ngành, chuyên ngành tại Đại học Quốc gia Hà Nội, Đề tài cấp Đại học Quốc gia, Đại học quốc gia Hà Nội, Hà Nội.

3. Trần Thị Quý, Đỗ Văn Hùng, Phạm Tiến Toàn (2014), Quản trị nguồn học liệu số tại Trường Đại học Khoa học xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Hà Nội, Kỷ yếu Hội thảo khoa học Hoạt động thông tin -thư viện với vấn đề đổi mới căn bản và toàn diện giáo dục đại học Việt Nam, Nxb Đại học Quốc gia Hà Nội, Hà Nội.

4. Trường Đại học Tân Trào (2019), Báo cáo đánh giá cơ sở giáo dục, tr 62-64.

5. https://ocw.mit.edu/index.htm, truy cập ngày 02/04/2020.

6. http://tttttv.daihoctantrao.edu.vn, truy cập ngày 02/04/2020.

Published

2021-04-07

How to Cite

Lê, K. A. (2021). Solution to exploit learning resources for readers at Tan Trao University. SCIENTIFIC JOURNAL OF TAN TRAO UNIVERSITY, 6(16), 51–54. https://doi.org/10.51453/2354-1431/2020/319

Issue

Section

Humanities and Social Sciences