Quy trình tổ chức sinh hoạt chuyên môn theo định hướng dạy học tích hợp liên môn

Authors

  • My Hanh Ha

DOI:

https://doi.org/10.51453/2354-1431/2017/157

Keywords:

Quality of services; Student’s satisfaction; Tan Trao university.

Abstract

This article presents studied results of the connection between quality of training services and student’s satisfaction at TTU. The result based on questionnaires from 396 students with 26 questions regarding 5 factors affecting quality of training services (reliability, applicable potential, service capacity, sympathy, facilities) and student’s satisfaction. The study shows that sympathy and service capacity most impact on student’s satisfaction.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Bộ Giáo dục và Đào tạo (2014), Sinh hoạt chuyên môn, Nxb Đại học Sư Phạm;

2. Bộ Giáo dục và Đào tạo (2015), Tài liệu tập huấn dạy học tích hợp liên môn, Hà Nội;

3. Đỗ Hương Trà (chủ biên) (2015), Dạy học tích hợp phát triển năng lực HS - Quyển 1, Nxb Đại học Sư Phạm.

Published

2021-04-07

How to Cite

Hà, M. H. . (2021). Quy trình tổ chức sinh hoạt chuyên môn theo định hướng dạy học tích hợp liên môn . SCIENTIFIC JOURNAL OF TAN TRAO UNIVERSITY, 3(6), 64–67. https://doi.org/10.51453/2354-1431/2017/157

Issue

Section

Humanities and Social Sciences