THỰC TRẠNG VÀ GIẢI PHÁP NÂNG CAO CHẤT LƯỢNG CÔNG TÁC TRUYỀN THÔNG CỦA TRƯỜNG ĐẠI HỌC TÂN TRÀO
DOI:
https://doi.org/10.51453/2354-1431/2024/1269Abstract
THỰC TRẠNG VÀ GIẢI PHÁP NÂNG CAO CHẤT LƯỢNG CÔNG TÁC TRUYỀN THÔNG CỦA TRƯỜNG ĐẠI HỌC TÂN TRÀO
Downloads
References
David G. Tucker (2017). Internal Communication in Universities: Building Stronger. Communication & Management Journal.
Đỗ Thị Hồng Nhung (2019). Quản lý truyền thông trong giáo dục đại học. NXB. Chính trị Quốc gia.
Nguyễn Văn Dững (2006). Truyền thông: Lý thuyết và kỹ năng cơ bản. NXB Lý luận chính trị.
Đại học Đà Nẵng (2023). Kỷ yếu Hội thảo Khoa học: Một số kinh nghiệm truyền thông của Trường Đại học trong bối cảnh hiện nay. Nhà Xuất bản Đà Nẵng.
Nguyễn Đình Hòa (2014). Truyền thông giáo dục: Một số vấn đề lý luận và thực tiễn. NXB Giáo dục.
Philip Kotler (1995). Strategic Marketing for Educational Institutions. Prentice Hall.
Trần Thị Thu Hằng (2021). Tác động của mạng xã hội đến hình ảnh thương hiệu của các trường đại học Việt Nam. Tạp chí Khoa học Xã hội và Nhân văn.
Trường Đại học Kinh tế Quốc dân (2019). Kỷ yếu hội thảo Công tác truyền thông giáo dục ở các trường đại học trong bối cảnh 4.0. NXB. Đại học Kinh tế Quốc dân.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
All articles published in SJTTU are licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA) license. This means anyone is free to copy, transform, or redistribute articles for any lawful purpose in any medium, provided they give appropriate attribution to the original author(s) and SJTTU, link to the license, indicate if changes were made, and redistribute any derivative work under the same license.
Copyright on articles is retained by the respective author(s), without restrictions. A non-exclusive license is granted to SJTTU to publish the article and identify itself as its original publisher, along with the commercial right to include the article in a hardcopy issue for sale to libraries and individuals.
Although the conditions of the CC BY-SA license don't apply to authors (as the copyright holder of your article, you have no restrictions on your rights), by submitting to SJTTU, authors recognize the rights of readers, and must grant any third party the right to use their article to the extent provided by the license.