Survey and evaluation the preschool teachers training programs of Tan Trao University during the period of 2006 - 2016

Authors

  • Ha My Hanh Tan Trao University

DOI:

https://doi.org/10.51453/2354-1431/2018/186

Keywords:

Surveying, Assessment, Curriculum, Training Programs, Primary Teachers

Abstract

Surveying and evaluating training programs is a regular activity and isan important step that provides valuable practical bases for the development of the curriculum. In the framework of this article, we focus on three issues: Survey Object and Scope, Survey Results and Overall Assessment of the Status of  preschool teachers Training Program of Tan Tao University during the period of 2006 - 2016

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Bộ giáo dục và Đào tạo, Thông tư Số 12/2017/BGDĐT, ngày 19/5/2017 thông tư ban hành quy định và kiểm định chất lượng cơ sở giáo dục đại học;

2. Hà Mỹ Hạnh (2016), Phát triển năng lực hoạt động xã hội cho sinh viên các trường đại học sư phạm khu vực miền núi phía Bắc trong đào tạo theo học chế tín chỉ, Nxb Đại học Thái Nguyên;

3. Kỷ yếu hội thảo khoa học quốc tế “Đánh giá học sinh tiểu học bằng phương pháp tiếp cận năng lực - Giải pháp phù hợp của các cơ sở đào tạo giáo viên tại Việt Nam và một số nước ASEAN”, tháng 5/2015 tại Trường Đại học Tân Trào.

Published

2021-04-07

How to Cite

Hà Mỹ, H. (2021). Survey and evaluation the preschool teachers training programs of Tan Trao University during the period of 2006 - 2016. SCIENTIFIC JOURNAL OF TAN TRAO UNIVERSITY, 4(8), 125–131. https://doi.org/10.51453/2354-1431/2018/186

Issue

Section

Humanities and Social Sciences

Most read articles by the same author(s)