Current status of awareness about developing capacity for organizing creative experienced activities for students of primary education in Tan Trao University
DOI:
https://doi.org/10.51453/2354-1431/2019/303Keywords:
Current situation, awareness, capacity development, creative experience activities, organizational capacityAbstract
Researching the awareness of teachers and students about the meaning of developing organizational capacity for creative experience not only has an urgent meaning in the current period but also helps to collect information and numbers. Actual data, analysis and assessment of cognitive status from which point out the cognitive causes of teachers and students about developing capacity to organize creative experience activities. The article deeply analyzes the real situation of teachers and students about the meaning of developing the capacity to organize creative experiences for students of primary education at Tan Trao University
Downloads
References
1. Bộ GD&ĐT (2018), chương trình Giáo dục phổ thông, Hoạt động trải nghiệm và hoạt động trải nghiệm, hướng nghiệp.
2. Đề án chiến lượng phát triển trường Đại học Tân Trào giai đoạn 2018 – 2025, định hướng 2030.
3. Nông Thị Thành (2017), “Thực trạng tổ chức các Hoạt động trải nghiệm sáng tạo nhằm giáo dục kĩ năng sống cho học sinh tiểu học tiên Dương, Đông Anh ,Hà Nội”, Khóa luận tốt nghiệp
4. Thông tư số 32/2018/TT-BGDĐT ngày 26 tháng 12 năm 2018 của Bộ trưởng Bộ Giáo dục và Đào tạo về việc ban hành chương trình giáo dục phổ thông
5. Phạm Hữu Vang, (2016) đề cập tới vấn đề “Tổ chức HĐTNST theo định hướng phát triển năng lực học sinh ở các trường THCS huyện Lục Ngạn tỉnh Bắc Giang”
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
All articles published in SJTTU are licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA) license. This means anyone is free to copy, transform, or redistribute articles for any lawful purpose in any medium, provided they give appropriate attribution to the original author(s) and SJTTU, link to the license, indicate if changes were made, and redistribute any derivative work under the same license.
Copyright on articles is retained by the respective author(s), without restrictions. A non-exclusive license is granted to SJTTU to publish the article and identify itself as its original publisher, along with the commercial right to include the article in a hardcopy issue for sale to libraries and individuals.
Although the conditions of the CC BY-SA license don't apply to authors (as the copyright holder of your article, you have no restrictions on your rights), by submitting to SJTTU, authors recognize the rights of readers, and must grant any third party the right to use their article to the extent provided by the license.